torstai 27. marraskuuta 2014

Työaikana rautaa pumppaamassa


Tänään oli ihan pakko käydä katsomassa millainen sali täältä saarelta löytyy.  Tiesin, että salia on uudistettu mutta olin hämilläni kun saavuin paikan päälle. Siellähän oli ihan huippu vekottimia. Kaikki perus liikkeet saa hyvin tehtyä. Painojakin löytyi tankoihin ihan tarpeeksi (jopa liikaa) näille mun pikku kätösille. :D

Löytyi puntteja mulle...
Ja isommille kavereille.:D

En ollut ajatellut muuta kuin, että teen sellasia liikkeitä mitä nyt varusteet antaa myöden mutta loppujen lopuksi oli valinnanvaikeutta.  Tein siis vähän kaikkea ja kun ei tarvinnut odotella ja tehdä kiireessä (periaatteessa joo koska halusin tehdä treenin loppuun jos tulee keikka niin on lähdettävä).  Sain jopa treenata ihan yksin.Palloiluhallin puolella oli koululaisia ja nekin lähtivät aika nopeasti sen jälkeen kun olin aloittanut. Oli kerrankin ihanaa treenata ihan YKSIN. Kukaan ei katso mitä teet, kukaan ei odota siihen laitteeseen jossa olet, ei tarvitse odottaa laitteisiin ja painot oli vain mun käytössä. Hiukanko siistiä.




Tein kyllä niin kokonaisvaltaisen treenin, että huomenna mun kropassa ei varmasti ole paikkaa johon ei satu. :D Suostuin sitäpaitsi jämään huomenna ylitöihin koska yksi työntekijöistä on sairaana. Uups! Harvemmin jaksan SatsElixiassa vetää näin täysillä salilla vaikka mielestäni vedän aina täysillä. Nyt sai salitreeni ihan uuden merkityksen.


Kerrankin pystyi myös ottamaan kuvia ilman, että joku katsoo oudosti sun touhuja. Sain myös kuunnella mielimusiikkia kovaa ilman kuulokkeita. :)




P.S.Palloiluhalli ja kuntosali on käytössä korvausta vastaan ihan kaikille joten jos turistina liikutte täällä päin niin ei tarvitse jättää salitreeniä väliin reissun takia. ;)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti