maanantai 22. joulukuuta 2014

Itsetutkistelua ja joululahja arvonta

+


*Postaus toteutettu yhdessä  Oman elämän inventaarion kanssa*

Olen tässä syksyn aikana syventynyt oman elämäni inventaarioon joka on psykologi Minna Immosen luotsaama verkossa tehtävä hyvinvointihaaste.  Mulla haaste oli enemmän kuin nappisuoritus. Sain oikeasti paljon ajattelemisen aihetta monellakin osa-alueella mutta varsinkin ihmissuhteissa. Tajusin miten hyvällä mallilla mun elämä on ja kuinka älyttömän onnellinen mä saan olla mun perheestäni. Kaikilla ei ole perhettä mutta toivoisin,että kaikki saa sen ilon kokea.  Iloitse siitä toisesta puoliskosta jos sulla sellainen on.Ole onnellinen ympärillä olevista ystävistä. Pidä huolta itsestäsi niin fyysisesti kuin psyykkisestikin.:)

Olen alkanut tajuamaan,että ikinä ei voi tietää mitä seuraava päivä tuo tullessaan. Tästä syystä haluan elää joka päivä "täysillä". En halua joutua miettimään myöhemmin, että miksi en tehnyt sitä tai tota.  Olen nähnyt läheltä tilanteen jossa nuoren miehen henki oli hyvin pienestä kiinni, mutta kuin ihmeen kaupalla selvisi elossa. Läheltä piti-tilanteet pysäyttää. Ne antavat ajattelemisen aihetta kuten myös oman elämän inventaario. Jos sinusta tuntuu,että olet stressin syövereissä, kaipaat muutosta tai mieltäsi painaa jokin asia niin suosittelen osallistumista haasteeseen.


Oman elämäni inventaario on kuuden viikon mittainen verkkopohjainen hyvinvointihaaste, jonka aikana tulet tarkastelemaan ja kartoittamaan elämääsi ja hyvinvointiasi valmennuksellisten ja voimaannuttavien kysymysten avulla. Viiden ensimmäisen haasteviikon aikana pohdit elämääsi näistä eri näkökulmista: fyysinen hyvinvointi, ihmissuhteet, työ ja talous, suhde itseen ja henkinen hyvinvointi. Viimeisellä haasteviikolla viikolla keräät yhteen tehtyjä oivalluksia ja teet innostavia suunnitelmia tulevaisuuttasi varten!

 "Tervetuloa mukaan aloittamaan vuosi 2015 parhaalla mahdollisella tavalla! Kartoita kuudessa viikossa elämäsi ja hyvinvointisi nykytila ja selvitä tulevaisuutesi suunta! Oman elämäni inventaario -hyvinvointihaaste starttaa ma 5.1.2015. Ilmoittautuminen on nyt käynnissä! " Tästä voit hypätä mukaan suureen seikkailuun itsesi kanssa. 

Koska nyt on joulu jo niin lähellä niin arvon kahdelle lukijalle paikan 5.1.2015 alkavaan hyvinvointihaasteeseen. Kerro minulle miksi juuri sinä haluaisit ottaa haasteen vastaan. :) Aikaa osallistua on 24.12.2015 klo 12.00 asti.

Rauhallista joulun odotusta kaikille! 






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti